0413-330751
ma t/m vr, 8:30 tot 17:00 uur
 

Vragen over de verzending en de bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland. Voor verzending naar België betaalt u € 4,-.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als het product op voorraad ligt, verzenden wij alle bestellingen nog dezelfde werkdag (maandag tot en met vrijdag ) als wij voor 17:00 uur een betaalbevestiging ontvangen. Wanneer wij de betaalbevestiging na 17:00 uur ontvangen, versturen wij uw bestelling de eerstvolgende werkdag, met uitzondering van de volgende feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • Tweede Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • Tweede Pinksterdag
  • Eerste en Tweede Kerstdag

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden op alle dagen bezorgd, met uitzondering van:

  • Zondagen
  • Nieuwjaarsdag
  • Tweede Paasdag en de dag erna
  • Koningsdag en de dag erna
  • Hemelvaartsdag
  • Tweede Pinksterdag en de dag erna
  • Eerste en Tweede Kerstdag

Uw bestelling wordt tot 4 keer toe aangeboden. In onderstaande tabel ziet u wanneer uw bestelling wordt aangeboden.

Verzenddag Bezorgpoging 1 Bezorgpoging 2 Bezorgpoging 3 Bezorgpoging 4 Niet aanwezig
Maandag Dinsdagmiddag Woensdagmiddag Donderdagavond Vrijdagmiddag Retour
Dinsdag Woensdagmiddag Donderdagmiddag Vrijdagmiddag Zaterdagochtend Retour
Woensdag Donderdagmiddag Vrijdagmiddag Zaterdagochtend Dinsdagavond Retour
Donderdag Vrijdagmiddag Zaterdagochtend Dinsdagavond Woensdagavond Retour
Vrijdag Zaterdagochtend Dinsdagmiddag Woensdagavond Donderdagavond Retour

Bent u overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging in Nederland. Dat is bezorging na 18:00 uur op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Als u heeft gekozen voor avondbezorging en u bent niet thuis, dan wordt uw bestelling alleen ’s avonds opnieuw aangeboden. Bestelt u op donderdag na 17.00 uur of op vrijdag en heeft u gekozen voor avondbezorging? Dan komt de pakketbezorger op zaterdagochtend bij u langs.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

De bezorging van de AeroSleep shop wordt uitgevoerd door DHL Parcel.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Als uw pakketje verzonden wordt, ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace-code. Als u op de link in de e-mail klikt, ziet u waar uw pakketje zich bevindt.

Kan ik mijn bestelling op een postbus laten bezorgen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen op een postbusnummer.
U kunt wel een ander afleveradres invullen.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

U kunt uw bestelling ook ophalen op onze locatie in Uden. U kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. Onze klantenservice neemt dan binnen 1 werkdag contact met u op om een afspraak te maken. U kunt ook uw pakketje laten bezorgen op een DHL Parcelshop. U kunt dan het pakketje ophalen wanneer het u uitkomt.