0413-330751
ma t/m vr, 8:30 tot 17:00 uur

Vragen over retourneren en garantie


Kan ik mijn product retourneren of ruilen?

Bij AeroSleep shop heeft u maar liefst 30 dagen de tijd om te beslissen of u het product wilt houden. Wilt u het om wat voor reden dan ook terugsturen of ruilen? Neem dan contact met ons op, zodat we de retourprocedure met u door kunnen nemen. 

Ik heb het product niet geopend

Als u het product niet heeft geopend, dan kunt u het product naar ons terugsturen (tenzij het een speciaal voor u op maat gemaakt product is).

Ik heb het product gebruikt

Gebruikte AeroSleep-producten kunnen niet worden teruggestuurd.

Het product terugsturen

Onze retourprocedure is als volgt:

  • U neemt binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling per e-mail of telefonisch contact met ons op.
  • U verpakt het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking en in een stevige kartonnen omdoos.
  • U krijgt een speciale code die u op het pakketje schrijft, samen met ons adres.
  • Retourzending is gratis, als u het product vanuit een DHL Servicepoint in Nederland naar ons terugstuurt. Voor andere landen geldt op eigen kosten retourneren.

Zodra wij uw product hebben ontvangen (dat duurt gemiddeld 1 week), controleren wij deze op eventuele beschadigingen. Afhankelijk van de met u gemaakte afspraken sturen wij u een vervangend product toe of storten wij het aankoopbedrag (minus eventuele kosten voor het verkoopklaar maken van het product) binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Geeft AeroSleep een productgarantie?

AeroSleep geeft een volledige garantie op productiefouten.