0413-330751
ma t/m vr, 8:30 tot 17:00 uur

Ik heb een klacht

Bent u ondanks al onze inspanning toch niet tevreden? Laat het ons weten. Onze klantenservice zal samen met u proberen een oplossing te vinden.

U kunt ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 08:30 uur tot 17:00 uur. U kunt bellen op 0413-330751 of een e-mail sturen naar info@aerosleepshop.nl.

Heeft de klantenservice u geen passende oplossing kunnen bieden? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij AeroSleep shop.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en bestelnummer naar:

AeroSleep shop
T.a.v. afdeling klachten
Postbus 799
5400 AT Uden

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw bericht sturen wij u een reactie.

Stichting Webshop Keurmerk of ODR platform

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU daarnaast mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Als uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is, staat het u vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.