0413-330751
ma t/m vr, 8:30 tot 17:00 uur

Vragen over bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Selecteer het gewenste product door op de afbeelding te klikken.
  • Geef aan hoeveel exemplaren u van dit product wilt ontvangen (standaard staat dit op 1, maar u kunt dit aanpassen).
  • Leg het product in de winkelwagen door op winkelwagen te klikken.
  • Uw krijgt de keuze 'verder winkelen' of 'bestelling voltooien', maak de keuze door op een van de twee opties te klikken.
  • Wanneer uw bestelling voltooid is, komt u in een scherm waarin uw persoonsgegevens worden gevraagd. Vul deze in voor een foutloze afhandeling en snelle levering.
  • Als laatste stap kunt u de betalingsmethode bepalen. Dat kan op 3 manieren. Afrekenen via 'iDEAL' (het betaalplatform van de grote banken, o.a Rabobank, Postbank, ING, Fortis en ABNAmro), via 'PayPal' of per 'bankoverdracht'.

Hoe bestel ik een AeroSleep op maat?

Als u een AeroSleep op maat wilt bestellen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer u een e-mail stuurt, kunt u aangeven welk product u in welke afmeting wilt bestellen. Daarbij specificeert u lengte, breedte en hoogte van het matras. Als het matras geen rechthoekige vorm heeft, maar een ovale vorm bijvoorbeeld (voor babymatrasjes), dan vragen wij u ons een papieren mal op te sturen. Onze medewerkers zullen u ook aangeven wat de prijs is en vragen u om een bevestiging van de bestelling. Zodra u akkoord geeft en de betaling heeft verricht, wordt uw AeroSleep speciaal op maat gemaakt. Een AeroSleep op maat heeft een levertijd van ongeveer 4 tot 5 weken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Als u een bestelling wilt betalen, kunt u kiezen uit 3 mogelijkheden. Bestellingen vanuit België of Duitsland kunnen alleen betaald worden met een bankoverschrijving.

iDEAL

Met iDEAL betaalt u via internetbankieren. Het is vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel. Bij iDEAL selecteert u uw eigen bank, waar u uw online bankzaken regelt (ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers). U komt dan in het internetbankierprogramma van uw eigen bank, waar alle gegevens al voor u staan ingevuld. U dient akkoord te geven voor de betaling op de voor u bekende manier (met de e.dentifier, ASN Digipas, Easykey, Tan-code, Random Reader, Digipas, Identifier of Webber). De bank bevestigt de betaling en u verlaat het internetbankierprogramma. De webshop zal uw bestelling verzenden.

Overschrijving

U kunt uw online bestelling betalen met een overschrijving. Wanneer u hiervoor kiest, komt u in een scherm van Buckaroo terecht met daar de betaalgegevens. U vult uw naam en e-mailadres en klikt op ‘ga verder’. U ontvangt dan een e-mail met daarin uw besteloverzicht. Ook ontvangt u een e-mail van Buckaroo, met daarin alle betaalgegevens. In de e-mail van Buckaroo vindt u uw unieke betaalkenmerk. Maak binnen 7 dagen het bedrag over onder vermelding van dat betaalkenmerk. Zodra Buckaroo de betaling heeft ontvangen, versturen wij uw bestelling, als deze op voorraad is. Buckaroo is het bedrijf dat de financiële afhandeling voor ons uitvoert.

PayPal

U kunt uw bestelling betalen met uw PayPal-rekening. Wanneer u op PayPal als betaalmogelijkheid klikt, kunt u inloggen in uw PayPal-account. Daar kunt u de betaling verder afhandelen. Zodra wij het bedrag van PayPal hebben ontvangen, sturen wij uw bestelling naar u op, als deze op voorraad is.

Wat is de verwerktijd van mijn betaling?

Afhankelijk van de gekozen betaalmethode heeft de bank tijd nodig om uw betaling te verwerken en een betaalbevestiging af te geven. Houd rekening met de volgende verwerktijden:

  • iDEAL: 2 tot 4 minuten
  • PayPal: 2 tot 4 minuten
  • Overschrijving: 1 tot 2 werkdagen (nadat u een betaalopdracht heeft gegeven)

Wordt mijn betaling veilig uitgevoerd?

Betalen en bestellen via AeroSleep shop is gegarandeerd veilig, omdat er een samenwerkingsverband is met een organisatie (Buckaroo) die zorg draagt voor beveiligde internetverbindingen. Wanneer u hier meer informatie over wilt kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Krijg ik een aankoopbevestiging?

U krijgt na het plaatsen van uw bestelling een e-mail met daarin uw aankoopbevestiging.